iremgun Ayse_grn07 doğru tabi benim oğlum günden en az 4 5 kes hıçkırarak farklı zaman dilimlerinde hem de öyle 1dk falan değil sürerdi 3 5 dk arası🙈. ultrasonda bile yakalamıştık bir kere videosu var😃 ciğer geliştiği için oluyor demişti doktorumuz da.
Mustafatma Benimki de çok hıçkırırdı. Doktora söylemiştim ciğerleri geliştiği için hıçkırırlarmış ve doğdu hala hıçkırıyor 😀
Livammmmmmm Ayse_grn07 evet benim kizim cok fazla hickirirdi esim bile elini karnima koyunca bilirdi o kadar belli olurdu Dogdu ayni sekilde hickiriga devam etti((:.
Mrs-Turkk Livammmmmmm benim kızımda öylee cok hıckırıyor ve uzun sürüyor,uyurken bile tutuyor hıckrıık yavrumu cok sinirleniyor hiç sevmiyorr😌