Merhaba! Danışmak istediğim bir konu var. Bebeğim 7günlük. Memeyi emmiyor çiğniyor. Bu konu için önerebileceğiniz birşey var mı? 38+2 günlük 2900doğdu emme refleksi gelişmediğinden mi? Zaman zaman emzik vermek emme refleksini geliştirir mi? Ucundan tutmasın diye uğraşsam da uca doğru kayıyor ve damağı ile çiğner gibi oluyor ..