[silindi] Biz en kötü ihtimalle içeride 20 dakika kalıyoruz,2. Ayından beri doktorumuz kendisi. Aceleci davranmadi hiç bir zaman. 5 doktor gezdik en sonunda bulduk doktorumuzu dedik. Doktoru savunmak için kesinlikle söylemiyorum ama gezdiğim beş doktorun beşi de bana hiç soru sormadi. Ülker Hanım 5. Ay kontrolünde başladı sorular sormaya. Yani burada yok göz teması soruyorlar yok gülümseme soruyorlar falan diyince bana tuhaf geldi açıkçası. iki ay boyunca 5 doktor gezdik hiç biri sorular sormadi. Artık tanıyınca sadece durumlar nasıl diyor bebeğimin sıkıntılarını bildiği için. Bana iyi gelen size gelmemiş olabilir,isim vermek istemiyorum ama çok popüler olan bir doktora gittik kadın bizi resmen azarlayıp gönderdi 😑 siz şimdi kiminle takiptesiniz