Zeyuu1919 Merhaba anneler ilk bebegim tecrubesizim. Buzlukta sütüm var . 100cc Ama bebegim 40 cc iciyor. Hepsini ısıtmam cozdurmem gerek . Gün icinde verebilirmiyim o sütü
Sukursebebiii Zeyuu1919 sutunuz posetteyse posette genelde kirilabilir vaziyette oluyor kirip kullanabilirsiniz. Veya hepsini cozmek zorundaysaniz Cozdukten sonra oda sicakligina gelince buzdolabina koyun kalan kismi. Gun icinde yine verin 🤗
dogacan Zeyuu1919 buzluktan çıkan sütü direk ısıtmayın. kullanmadan bir gece önce normal buzdolabına geçirin orada tüm süt çözülsün sonra istediğiniz miktarı ısıtıp kullanın gün içinde kalan sütü tüketebilir ertesi günde tüketebilir
Nesli06 Zeyuu1919 ısıtmayı önermiyorlar bilginiz olsun. Ilık suya atıp orada çözdürebilirsiniz. Doktorumuz öyle söylemişti
Bebegimicin1 Zeyuu1919 akşwmdan çıkar buzdolabının kapağına kpy orda kendi kendine çözdürmeyi bekle çözülünce biberona içeceği kadar koy ısıt ver ben öyle yapıyorum
dogacan tugbahy6 buzluktan buzdolabına aldığı için istediği miktarda çıkarırsa geri kalan sütü kullanabilir