gs271019 bizimde öyleydi valla biraz anam babam usulü basladim mecburen tatlı biseylere batırıp verdim birde hiç anne sutu almadığı için belki gerçek memeyi bilmediğinden emzige tutunması kolay olmuştur zaten onu da gün içinde vermiyorum hiç,beşiğinde kaliyo sadece uyurken veriyorum ki uykuyla alakalı olduğunu anlasın diye haa şöyle de deneyebilirsiniz uyurken ağzına tutturun öylece kalsın ben öyle de yapmıştım bizim bebeğin de uykuları tam olmasa da yine de bı şekilde ilerletiyoruz şimdilik ama tabii ki ayy odaya koydum sessizce kendi uyur diyemiyorum hala,paşa gönlü nasıl isterse oynatiyo işte beni,merak ettiğiniz başka bişey varsa yardımcı olayım bu uyku konusunu da fazlaca araştırdım zaten ama araştırdıkça biz huzursuz oluyoruz biraz akışına bırakmak gerek sanırım