NukleerBaslikliKiz birtutamsac Aa kızımda sadece karnında çıkmıştı canım bütün vücuda yayılıp yayılmamasi hakkında bilgim yok gerçekten. Doktoru ne dedi acaba
birtutamsac NukleerBaslikliKiz 6. Hastalık dedi canım ateş düşmüşse sıkıntı etme bi kaç güne geçer dedi inşallah hemen geçer 😔
Tgbh28 @birtutamsac evet canım 6. Hastalık olabilir. 3 gün ateş sonra döküntü ile atıyor vücuttan. Geçmiş olsun 🌸
birtutamsac Tgbh28 çok teşekkür ederim 🧡 kaç güne atılır vücuttan sizinki kaç gün sürmüştü acaba canım
NukleerBaslikliKiz birtutamsac Evet canım 6.hastalıkta en zor kısım ateş. Ateş geçince döküntüler kendiliğinden geçiyo
birtutamsac NukleerBaslikliKizç çok şükür ateş geçti canım kırmızlarda sıra 😣 çocuk büyütmek zor valla uykusuz uykusuz evin içinde dolanıyorum
Tgbh28 @birtutamsac 3 gün ateş olmuştu snra döküntü şeklinde noktacıklar çıktı canım. Onlarda bir iki güne kalmadan geçti.
birtutamsac NukleerBaslikliKiz ay inşallah canım benim Allah razı olsun 🧡🥰 yaşım 2 ye katladı resmen şu süreçte
ObirAnnnee birtutamsac Kakasında virüs çıktı demişsiniz birde kaşınıyormus acaba ilaçlar alerji yapmış olmasın ? Çünkü bizde geçirdik 6. Hastalığı fakat her tahlil temiz çıkmıştı ve beneklerde kaşınma yoktu doktorda öyle söylemişti.
birtutamsac ObirAnnnee doktoruyla konuştum altıncı hastalık dedi kaşıntısını da söyledim alerji olsa söylerdi sanırım bilmiyorm ki, sadece gözlerini ovuşturuyor ilk gözlerinde çıkmaya başlamıştı kırmızılıklar
ObirAnnnee birtutamsac Evet bizimde ilk yüzde çıkmaya başlamıştı. Herkeste farklı gösteriyor kendini demek ki bilemedim ki 🤷 Çok geçmiş olsun 2 güne geçiyor benekler genelde.