7 aylık kızım artık sadece yatarken ve öğlende emiyor ya da öğleden sonra uykusu geldiğinde emiyor sadece sizce normal mi ek gıda alıyor ama porsiyonlarını çokta abartmıyorum aslında sizde nasıl durumlar emme azaldı mı ilerde sadece akşam emiyorlarmış ama erken değil mi birde süt bende o kadar saat durunca ağrı yapıyor geceden birikiyor çünkü bu arada gece 2 gibi de emiyor