Arkadaşlar kendisi iş yerinden istifa edipde işsizlik maaşı alanlar varmi
Normal şartlar altında işten istifa eden çalışanların işsizlik maaşı alması gibi bir durum söz konusu değildir. Ancak eğer kısa çalışma ödeneği almışsa bu kişi 30 Haziran’ın sonrasında kendi isteği ile işten ayrılmış da olsa işveren tarafından çıkartılmış da olsa işsizlik ödeneği alabilir.
Böyle bir yazı çıkıyor Internette doğrumu