Gizemd_ Kızlar 34 aylık kızım var, asla kendi kendine oyun oynamıyor. Bütün gün yapışık haldeyiz. Birlikte oynarsak oynuyor oynamazsak asla kendi oynamıyor. Bu çocuklar ne zaman kendilerini oyalayabilecek hale gelcekler nolur bi bilen yazsın 😳
Annesinin_kuzusu00 Gizemd_ 18 aylik kizim kendi kendine oyun kurmaya basladi ben temizlik yaparken ilgileneck biseyler buluyor
Tuba Gizemd_ benim bi oğlum 16 aylık diğeri de bir dahaki aya 3 yaşına girecek ve küçük oğlum 1-2 aydır kendi kendine oynuyor, büyük oğlum da 14-15 aylıkken başlamıştı
ikircikli_kircicegim Gizemd_ benim kızım 3,5 yasinda şuan o kadar güzel oynuyor ki masallah. Çok küçükken baslamisti kendiliginden. Bebeklerine güya bir şeyler yedirirdi ıcirirdi. Benimle de oynamak istiyor tabi ama bazı çocuklar yalniz oynamayı hiç sevmeyebilir. Sizinki de galiba tek oynamaktan hoşlanmıyor.