Berenikom Fikir amaçlı bebeklerinizin odasını paylaşır mısınız? Duvarını halısını perdesini yatağını.. komple dekorunuzu merak ediyorum. Birkaç aya kızıma oda yapacağız ama ben biraz genç odası tarzında düşünüyorum 🙏
Tazeanneg Berenikom ya bende yapacağım ama çok kararsızım bizim çocuk odamız bi tık küçük gibi sizin odanız nasıl büyük mü
Asel_lena_mom Berenikom https://imgyukle.com/i/oybMC1 https://imgyukle.com/i/oybedo https://imgyukle.com/i/oyblvH https://imgyukle.com/i/oybt6A Babişi ile 🌸 https://imgyukle.com/i/oybWUj https://imgyukle.com/i/oybZsI
Tuba Berenikom Biraz dağınık gibi ama olsun fikir olsun 😅 bende bebek odası yapmadım hiç. 1,5 yaşındayken abi oldu ondan böyle tercih ettim.
Berenikom Tazeanneg Benim odamin büyüklüğü gayet iyi. Ama öyle çok büyük değil. Ben oraya 6 kapaklı gardırop yaptırdım. Yatağını büyük alırsam oynaması için çok yer kalmaz. Yatağı normal tek kişilik boyutta alırsam daha iyi olur. Bilmiyorum biraz görmem lazım başkaları nasil yapmış diye :)
Berenikom Asel_lena_mom bebeğiniz kaç yaşında? O duvardaki LED’li yazıya bayıldım 😱 çok güzel duruyor. Bende fon perde düşünüyorum ama stor ile sadcee. Nasıl durur bilmiyorum :) duvardakiler sticker mı duvar kağıdı mi?
Saremmask Asel_lena_mom peki bu isimli eşyaları Bebek büyüdüğünde yine kullanacakmsnz yoksa hatıra olarak hep saklicakmsnz
mamanveutdormir Asel_lena_mom şahane çok hoş olmuş güle güle büyüsün tatlı kızınız 🌸 ışıklı isim yazılı pano nerden yaptırdınız acaba ?
Berenikom Tuba bayıldım coook güzel.. ve kocaman bir oda. Parkelerde enfes . Allah uzun ömür versin çocuklarınıza her şey harika gözüküyor güle güle kullansınlar 🙏
Tuba Berenikom iki çocuk olunca büyük bir oda yaptık onlara rahat etsinler diye 🥰 çok teşekkür ederim, amin inşallah tüm evlatlarımıza inşallah❤️
Melikeeeecansuu Berenikom https://imgyukle.com/i/oy4M1v https://imgyukle.com/i/oy4tkY https://imgyukle.com/i/oy43cP https://imgyukle.com/i/oy4eJN https://imgyukle.com/i/oy4Fa0 https://imgyukle.com/i/oy48eq bu şekıl yıldızlı tül altındakı fonları açtım o şekıl yaptım güneş gelmesın sabahları dıye
Melikeeeecansuu Berenikom dıger attıklarıma tıklayınca aradınız sayfa bulunmamakta dıyor tekrar atıyorum oyuzden. Fon normalde camdakıler ben güneş gelmesın diye sabahları o şekıl yaptım. https://imgyukle.com/i/oy6xKs https://imgyukle.com/i/oy6YDc https://imgyukle.com/i/oy650Q https://imgyukle.com/i/oy6uHb https://imgyukle.com/i/oy6SoS https://imgyukle.com/i/oy6Txt https://imgyukle.com/i/oy6abR
mamanveutdormir Melikeeeecansuu çok hoş 🤩 yataktan memnun musunuz? kızım çok küçük ama 1 yaşına geldiğinde odasını yapacağım böyle bi yatak var aklımda ama kullanışlı mı tavsiye eder misiniz?
Zlm rosesbabys siz dolap kapağı olmadığı için dolabı tozlanan arkadassiniz dimi 😄 güzelmiş odanız o pop-up kitabın okuyanus olanıda çok güzel
Asel_lena_mom mamanveutdormir İnstagramda yaptırmıştım https://instagram.com/woodbabydecor?utm_medium=copy_link
Melikeeeecansuu mamanveutdormir tavsıye ederım cok guzel oglum 7 aylık 4 aydan berı yatıyor. Ama gec kalma almak ıcın cok pahalanıyor. 1600 e aldım şuan 2650 mı ne belkı duser ama nezaman