Kızlar yarın 1 yaşını kutlicagiz kızımın baya kalabalık olucak.Ikramliklarim yeter mi diye endiseliyim.Zaten bir tane yiyecekten 2 şer tane yapicam.Simdi yazıyorum;
Mayalı poğaça
çikolatalı kurabiye
Mercimek köftesi
Muhallebili revani
Çıtır börek
Gül tatlısı
Havuç tarator
Pasta
Sizce yeterli mi? Az mi?