eylulunannesi2 Merhaba arkadaşlar benim bebeğim 3 ay 13 günlük üç gün önce akut bronşit teşhisi konuldu ventolin buhar veriyorum ve kalemer kullanıyorum bu süreçte afedersiniz kakasında sümüm gibi şeyler görüyorum acaba bu iyi bir şey mi?