Merhaba oğlum 3 yaşında dogdugundan beri hırıltılı solunumu var normal bi çocuk nasıl nefes alır,bebek gibi nasıl uyur bilmiyorum .Cigerine mi indi diye her hafta doktora gitmek,milletin bu çocugun ciğerleri hırıldıyor diye pskljmı bozmaları,gittiğim onca doktorun bi çözüm bulmaması ben çok yoruldum… biri alerjik diyor yolluyor biri ameliyat diyor başka biri ne ameliyatı saçmalamış diyor başka doktor ben anlamam şuna götür diyor kafayı yiyecegım! Bi süre önce hastalandı tam iyi oldu derken o hasta olarak geçen 10 günü aratacak günler geçiriyorum 4 gündür uyumuyorum uyumuyoruz resmen uyku apnesi yaşıyor zaten zayıf çocuk iyice süzüldü 3 kere doktora gittim en son kbb doktoruna git dedi yine alerjik dedi salladı bizi… randevu yok tee pazartesiye var yarın özele gidecegim başlarım parasına geberiyorum yaa 😭😭 nolur dua edin yaa bi çare allahm ameliyat derse direk kabul edecegim geniz eti hatta kendim teklif edecegim 😭😭😭