Doga0812
Sanırım evet çünkü her emzirmememde savaşıyoruz. Uykuluyken direk emiyor ama gündüzleri emziği cuk cuk emiyor mememi verdiğimde ağlıyor. Emziği veriyorum oyalıyorum kandırarak mememi tutuyor 1 saat uğraşıyorum. Bu her bebekte olmuyormuş benim şansıma :( emziği yavaş yavaş bu nedenle bıraktırmaya çalışıyorum