Mutlu34 ben kullanıyorum ve cok cok memnunum bebegım kolık denemedıgımız mama kalmadı. Gaz ılacları da kullanıyorum ama bunda cok rahatız. Gayet guzel kılo aldırıyor. Herhangı bır alerjı durumu vs yoksa eger kesınlıkle tavsıye ederım. Cunku ıcerısınde palm yagı hurma yagı vs yok bunlar en cok gaz yapan yaglar. Ayrıca kecı sutu oldugu ıcın anne sutune cok yakın boylece sındırımı dıgerlerıne nazaran daha kolay.