NesliElisa ya canım boşver takma böyle şeyleri geveze ve boş konuşan çok malesefki..her bebek kendine özeldir, ben kızımı 41 haftalıkken doğurdum kilolu ve uzun olmasına rağmen herkes bak benim çocuğumda kilolu doğdu ama senin kız cılız deyip durdular,akıllarına bakmış olsaydım obez yapardım kızı🤦🏻ablamın oğlu 2,500gr doğdu minnacıktı..şuan 4 aylık maşallah yüzü tosun gibi büyüdükçe toparlanır çocuklar ve maşallah kilosu güzel bence çocuğunun