Bir arkadaşım var aramızda 20 gün var ve ben 40 haftalik 3300 kilo kızım doğdu. Arkadaşımın ki 37 haftalik 3300 doğdu. Durmadan karşılaştırma yapıyor ve canımı sıkıyor. Kızım şuan 54 günlük oldu kilosu 4400 falan 2 numara bez kullanıyor arkadaşım 3 numaraya geçmiş 4500 muş. Ben numarası yanlış mı kullanıyorum acaba sizler nasıl kullandınız. 4400 kilosu ve 2 numara kullanıyorum