GBGE Adet geciktirici kullanmam lazım ama emziyirum sizce bir sakıncası olur mu doktorumun numarası yok o yüzden soramiyorum eczaneye gittiğimde sorucam ama bilgisi olan varsa şimdiden yardımcı olabilir mi kızım 4 aylık
Balim61 GBGE neden geciktirmek istiyosunz sakincasi yoksa?Burda postlrda görmüştüm oyle bi ilac var ama yanlis hatirlamiyosm bi kac saat yda 1gun boyunca emzirmemenz lazm.Bu sekildeyse eger ilac icmedn once sut sagip dolaba atabilirsinz.
Elf58 GBGE eczane doktora danışman gerekiyor diyecek ama zaten ne zman adet olucaksın en az 3 gün önce başlaman lazımdı
GBGE Balim61 eşimle bı kaç günlüğüne bir yerlere gidicez ve benim adetim başlamak üzere onyuzden olmak istemiyorum acaba süte geciyormu bebeğime zararı var mı bilmiyorum çok araştırdım kimi birşey olmaz desede kimi kullanma demiş kararsız kaldım
Balim61 GBGE onu en iyi doktr veya eczaci bilir bisey diyemiycm ama bildgm kadryla adet gunnden bi kac gun once baslanmali
GBGE Balim61 Turunckafam Elf58 Evet biliyorum hafif lekelenme tarzi geliyor tarçınla durduruyorum ama böyle olmayacak gibi
Turunckafam Valla yılbaşı icicez eeglenicez diye aldım içtim 3 gün öncesinden şuan şakır şakır gelio kesmedi 🥴 hiç bişi anlamadım bende işe yaramadi kasık ağrısıda çabası dünden beri ağrı kesici ile yaşıyorum normalde bukadar olmaz 😔
Elf58 Turunckafam ismi ney ilacın yanlış almış olmayın ilk defa duyuyorum böyle bir şey keser normalde birde günde kaç kez alıyorsun
Elf58 GBGE birde daha önce kullanmadıysan adet düzenini bozup şişkinlik yapabiliyor riske değermi bir düşünün 🤷♀️ Erken başlamanız gerekiyordu hiç boşuna para vermeyin aynı gün alsanız fazla kullanmanız gerekiyor kesmesi için oda bebişe zarar
Turunckafam Elf58 primolut 🤗 daha öncede kullanmıştım ama bu sefer olmadı 🤷🏻♀️ hormonel olabilir dedi ezcanecim kısmet değilmiş planlarım 🥲