Merhaba anneler,
Bebeğim 5,5 aylık ve 2aylıktan beri meme ve mama ile ilerliyoruz.Aptamil kullanıyorum en başındaN beri. Fakat benim bebeğim mama yerken hep gözyaşı akıyor gözünden.Emerken bu durum söz konusu değil.
Böyle bir şey yaşayan oldu mu veya neyden kaynaklı olabilir bilgisi olan var mı ?
2 gün öncesine kadar çok önemsemiyordum fakat geçen gün arkadaşım alerjisi mi var deyince içime kuşku düştü,doktor kontrolünde doktora da soracağım fakat önce sizlerden yaşayan var mı diye sormak istedim.
Alerji için bir belirti yok aslında kızarıklık egzama vs.