gozdekrks Merhaba hanimlar bebeğime mama hazırlarken hep ilk mama sonra suyu koyduğum için fark etmeden suyu az mama yapmışım 🤧🤧😪😪 çocuğum surekli ikiniyor dünden beri de kaka yapmadi. Cok üzgünüm ne yapabilirim düzelmesi için 10 günlük daha bebegim.
Mom544154 gozdekrks mama oranı suya göre fazla geldiği için kabız olmuştur. Önce su sonra mama ekleyin kabızlık çekmez inşallah
Gizoooo gozdekrks canım o hatayı bende yapmıştım. Ateş ölçerin metal kısmına zeytinyağı sür poposundan dürt yapıcaktır eğer yapmazsa fitil al fitil at hemen yapar
Saafie gozdekrks Üzme kendini olabilr böyle şeyler sonuçta insanız 🌸 Kulak çöpü ile birazcık totosuna zeytinyağı sürün inşaallah iyi gelir.. Birde her mama yaptığınız da biraz zeytinyağı damlatın
Denizfdn gozdekrks kaka yapmadığı için sancilanmiyor canım gazı vardır zinco damla kullanın manasının icine zeytin yağı damlatın masaj yapın kolaylıkla gazını çıkaracaktır
gozdekrks TiniminiKayra az birsey damlattim simdi mamasina poposuna da az zeytinyağı sürdüm inşallah ise yarar