defneninannesiiiii Kızlar yarın yılbaşı ama hala bir planımız yok yarın karar vereceğiz dışarı çıkalım dedik ama ne yapılabilir çocukla bilemedim 😂😂 sizler ne yapacaksınız?
Kattyperryy defneninannesiiiii bende bekliyim kaç gibi cikicaksınız gece 12 falan mı eşim 20.00 de geliyoo işten biz ne yapabiliriz ki 🙄
Noname21 defneninannesiiiii yılbaşı gibi bir günde heryer tıklım tıklım olur . Canıma susamadim. Kadıköyde kazaskerde çok güzel bir etli ekmekci var oraya gidin ahah
benaslindayohum defneninannesiiiii yilbasinda asla disari cikmam 1 gun sonra cikarim illa cikmak istersem giris ucreti hersey iki kati phali vs. Diye😁
defneninannesiiiii Kattyperryy gece 12de dışarıda oluruz belki araba falan olduğu için çocukla çıkmaktan korkmuyorum bebeğim de uslu giydiririm bir güzel montunu çıkarız kanguruya da aldım mı 😂
defneninannesiiiii Noname21 dışarı çıkalım dediysem uzun süreli değil yapılacak pek birşey de yok zaten ayrıca Bursa’da yaşıyorum 😂
defneninannesiiiii benaslindayohum yok ya restoran vs düşünmüyorum şuan rezervasyon yoktur zaten Bursa’da yaşıyorum bungalov evleri vardı kiralamayı düşündük de son güne kalınca yer yoktu tabi😂😂
NukleerBaslikliKiz defneninannesiiiii Bu yaşıma kadar hiç yılbaşını dışarda geçirmedim üniversite de bile 😂 yarın da mandalina yiyo falan olurum herhalde eşim de yok 😂
benaslindayohum defneninannesiiiii evlerde de tek siz kaliyorsaniz guzem bi fikirmis degisiklik acısından 😊
NukleerBaslikliKiz defneninannesiiiii Ahaha yani ne yapılabilir bilmiyorum her yer doludur muhtemelen 😀
askolandin valla ben de hic plan yapamadim kaynanam 1 haftadir evde yilbasini bizle geciricek herhalde basbasa bile olamicaz esimle disari cikmayi birak..
defneninannesiiiii askolandin ben çok isterdim ailecek evde kutlamak aslında ama olmayınca kutlanamıyor işte 😂
defneninannesiiiii NukleerBaslikliKiz en basidinden caddede yürüyüş yapılabilir sonra gelip evde tombala oynarız eltimle 1 kadehcik şarap hakkım var saçımı bile boyadım ya😂
Balim61 defneninannesiiiii Cocukla napabilrsin ki yiğidim cesaretinle beraber yavaşca otur dikakt et🤣Evde oturcak olan benim gozlerim yaşlı 🤣
defneninannesiiiii Balim61 yarın çıktığım zaman yazarım hatırlat 😂 11 gibi çıkarım havai fişeklere bakarız en azından 😂
defneninannesiiiii NukleerBaslikliKiz şarap kızılına boyuyordum zaten diplerim çok gelmişti yılbaşı da bahane oldu da eşim boyadı 😂
NukleerBaslikliKiz defneninannesiiiii Sen kullanıcı adını değiştirmişsin dimi 😀 Ben de iki yıl patlıcan moru kullanmıştım çok seviyodum ama artık zor geliyo o renkler sürekli boya istediği için 😀 özelden atsana fotonu ya merak ettim 😀
defneninannesiiiii NukleerBaslikliKiz şimdi saçlarım ıslak çok belli değil yarın atabilirsem atarım 😂 bende değiştirmek istiyorum da kuaför şart