Bebeğim 2 aylık 1 aylık iken manada içse anne sütü de alsa fışkırarak kusuyordu devamlı gaviscon infant önerdi doktorumuz mamaya katıyorum kesmişti yani bu kadar kusmuyordu bu gün ilk defa anne sütü de mamada içse direk aktarıyor neden olabilir acaba sürekli aç emziriyorum kusuyor mama veriyorum kusuyor baya huzursuz 😑😑