havinimilkgozagrim bebeğim şuan 22 aylık doğduğundan beri sadece mama ile beslendi. Doktorumuz arada mamasını normal ölçüsünden bir tık daha fazla sulandırarak vermemizi tavsiye etmişti onun dışında bir şey yapmadık sorun da yaşamadık . Ek gıdaya geçtiğinde zaten su veriliyor.