MinnakPanda Kızlar göğüslerim yara oldu diye göğüs ucu aldım. Sizce faydasını gorurmuyum. Bugün ilk kullandım daha az acı hissettim. İyileşmesinde yardımcı olurmu sizce? Yarasi olupta kullanan varmı
Loreyli MinnakPanda benimkini de onlar yara yapmıştı. İyileşmek için kullanıldığını da şimdi öğrendim
minnosum25 MinnakPanda kullandm faydası olyor emzirken daha kolay olyor bide lansinoh göğüs ucu kremi ve göğüs pedi kullann kyafetinizle tahriş olmasn tahrisde yara yapyor
_tugce1608_ Ben kullandım canım dediğin gibi acısını hafifletıyor daha cok yara olmasını engellıyor ben 1 hafta filan kullandım dhaa sonra hıc yara olmadı
MinnakPanda _tugce1608_ sürekli takmak mi lazım yoksa sadece emzirirken mi. Sürekli takarsam biyerlere değmez ve delikli olduğu için hava alıp iyileşir gibi geliyo. Yanlış mı dusunuyorum?
_tugce1608_ MinnakPanda sadece emzirirken kullan hava almasını sagla hava almazsa yara iyileşme yapmaz gögus ucuna zeytınyagı sürebilirsin emzirdikten sonra cabuk ıyıleştırır canım