Bebeğim 11 aylık, mama + ek gıda şeklinde besleniyor.
5.ayından beri gece beslenmesi yok, kendisi kesti. Gece 12.30-01.00 arasında uyur, sabah 8 civarı kalkar mama içer, 10'a kadar tekrar uyur. 10'da da güne başlar. Kahvaltı-2 saat sonra hafif ara öğün sonra bazen uyuyor bazen uyumuyor, gündüz tek uyku yapıyor o da 1,30 saat civarı. Ben uyku rutini en başından beri uyguluyorum fakat bizde işlemedi heralde. Her akşam banyo-masaj-kitap okuma şarkı söyleme şeklinde düzenlemiştim fakat daha sonrasında uyumuyor, gece 12 olmadan asla uyumuyor. Sabah erken kaldırmayı denedim, erken kalktığında da aşırı huysuzluk ağlama krizi sonra tekrar uykuya dalıyor, oyalasam bile oturduğu yerde kafası düşüp uyuyor.
Gece 12de uyuyup deliksiz sabahı etmesi aslında hoşuma gidiyordu tabiki, ama artık rahatsız oluyorum, o saate kadar ayakta kalmaması gerekiyor farkındayım.
Uyku saatini ne yaparsam geriye çekebilirim?