Merhaba.
2 aylık bebeğim var. Sezeryan ile doğum yaptım. Kısmetse bir kaplıca tatili yapacağız bir iki haftaya. Acaba tuzlu su havuza girmem sakıncalı olur mı yara açısından bilgisi olan var mı? Bir de bebekler için ayrı şişme bir havuz oluyor bebeğimi oraya sokabilir miyim? Deneyimi olanlar yazarsa çok sevinirim.