Sevgitoprak iyi geceler 🙋🏻♀️ bırakın olmasın zaten berbat bir şey . Bebeğim 20 aylık oldu. Ben hala gümüş göğüs kapağı ve göğüs pedi kullaniyorum. Tam 20 aydır 😔 sütüm çoktu saginca 400-450 CC cikiyordu. Hatta burda konu açıp fikir almıştım. Biraz azalttım sutu ama hala sızma var eskisi kadar şakır şakır olmasa da . Çok bunalttı beni bu durum. Emzirme serüveni bitse de gitsek diyorum sabırla devam ediyorum . Bebegimin gelişimi ilk zamandan beri çok öndeydi hem kilo hem boy olarak. Şu an 20 aylık 20 kg 95 cm gecti. Ben de ona faydalı diye çekiyorum napalim