Edarslan ben de ikisi arasında kalmıştım büyüyebilen karyolalardan aldım. Şu an beşik gibi, büyüdüğünde 180 yatak oluyor. İsterse 10-12 yaşına kadar çok rahat yatar o yatakta. Normal tek kişilik yatak gibi oluyor.
montessori bana çok güvenli ve estetik gelmedi. Bi de yere yakın oluşu toza çok maruz kalır gibi geldi.