44444444 anladım benim kızım dört buçuk aylık 7 kiloyu aşkın kilodan dolayı tabi sorun yaşıyoruz ama çözümü pişik kremini düzenli kullanmakta buldum şuan öyle bi sorunum da kalmadı. Yüz üstü yatırıp oyuncaklarını yukarıdan gösteriyorum kafasını kaldırıyor belli bir süre orası hava da almış oluyor. Temizliğine özen gösterip kremi de düzenli kullanın bence pişik sorunu yaşamazsınız 🌸