nurdan10 serebro elini tutmuyor önden koşup gidiyor bizde bunlar cok oluyor. Ama ödülle astım biraz bide güvenli bölgede tanımda yürğyebilirsin elimi tutmana gerek yok dedim. Yoldan gecerken tutmamız gerekiyor artık sorun cıkarmıyor. Parka gidince istediğin gibi koşabilirsin diyorum. Kalabalık yerlere girmedende bol bol uyarıyorum ve elini tutmAk için zorlamıyorum benim yanımdan ayrılmaz oğlum büyüdüğü akıllandı söz dinliyor gibi şeyler diyip duruyorum baya ile yarıyor😀 yaramazsa iki gün cıkarmıyorum😅
serebro nurdan10 benimkinin anı anını tutmuyor ya bazen çok sakin güzelce yürürüz oynarız gezeriz dışarıda bazense yolun ortasında hayiiiir yürümem istemem diye basıyor yaygarayı😅 Mesela dışarı çıkacağız deyince kapıya koşuyor hadi diye ama mont bot giyerken hayır giymem istemem modunda. Çok olumsuz bir bebem var 🙈
SedaMeyra Cemilev kizim 2 yasindayken bunu yapiyordu doktorumuza sordum o da cocugun bazi hislere ihtiyaci var demisti. Ve bize bir kac egzersiz onermisti. Halat çekme, duvara iki elini koyup itme, denge tahtasi gibi. Biz bunlari yaptik ve astik cok şükür.