eliftalay göğüslerimin ucu kıpkırmızı ve küçük küçük kırmızı noktalar var. sizdede oldumu? havasız kaldığından mı acaba😣
Derinmavi eliftalay canım bende kullanıyorum 10 aydır bendede oluyor nedenini bilmiyorum bir gün takmasam hemen yara oluyor hassasiyet oluşturdu bende de sanırım
Sonbahar21 Ben kullandım ve ilk aylar sürekli takıyordum hiç çıkarmadım ,faydasını da gördüm ,söylediğiniz gibi bir sorun yaşamadım ama arada göğüs uçlarınızı yıkayıp kurutun , kapakları da ayrıca temizleyin arada bir ,inşallah iyi gelir
MiDo eliftalay süt kalıntılarını temizleyin . Beziyle . Ve ara ara oksijen almasına müsade edin göğüs uçlarının
Sukursebebiii eliftalay Ben de surekli kullandim. Valla gebeyken o kadar korkmustum ki ama hic sorun yasamadm cok sukur gumus kapaklar elim kolum oldu. Yara konusunda da bence arada sterilize edin kapaklari aldiginizdaki talimatla. Ve kapaga dolan sutu bir an evvel bosaltin cok durmasin 😊
eliftalay Sukursebebiii dikkat edicem inşallah çok teşekkür ederim mantar felan olabilir mi diye korkuyorum
Sukursebebiii eliftalay Olabilir maalesef baslangic olabilir en azindan. Karbonatli suyla silin gogsunuzu isterseniz 😊