AygulSina Sling almistim ama okadarda kulanisli gelmedi bu yuzden bi kanguruya ihtiyacim var ne onerirsiniz??
Busu48 AygulSina Solomombaby kirkimiz çıktığı günden beri kullanıyorum yeni doğan aparatı ile şuan 6 ayligiz
Aybukee5 Mucizeem normalde 0-4 yaşına kadar ben 40 günden sonra başladım Aparatı vardı ben onu kullanmayı bilmediğim için o kadar geç kullandım ama bilseydim çok erken başlardım benim bebeğim çünkü çok huysuzdu 24 saat hiç bırakmadan göğüsümde dururdu neyse o kanguruyu öğrendim felan rahatladım işlerimi yapabiliyorum artık hem çocuğun gazı çıkıyo hemde uyuyo sana daha küçük kanguruya konmaZ ki diyenleri takma sende korkma
bluem Busu48 sizdede terleme yapiyormu bn yeni aldim ama disarda gezdik bir saat dosumuz cok terledi normalmi ki terleme yapmaz deniliyirdu
Aybukee5 Mucizeem o çevre keşke bi süreliğine şöyle 4-5 sene uzak kalsalar bizden benim kendime temennim bu açıkcası valla ben takmıyorum çevrenin lafını doktor onaylı diyorum kalçası için gerekli diyorum hiç kimse bişey diyemiyo ama dışarı çıkınca herkes bakıyo 😂
Minnakkuzum Bende mamadus kullanıyorum ergonomik, kış aylarında daha rahat kullandım. Ama özellikle yaz ayında kullanacaksanız terletmeyen, hava akışı olan bir model tercih edin derim. Terleyince çabuk hastalanıyor bebişler.
merve_dagdeviren_42 Kardeşim kraft marka almıştı memnundu canım. Şimdi bana verdi benim bebeğim de 2 aylık henüz elime yeni geldi kullanmadım daha
Busu48 bluem Canım benim ben 5 aylıkken bıraktım onu kullanmayı havalar sıcak ve kalın ve siyah renkli güneşi çekiyor ister istemez terleme yapıyor ben dışa dönük kırmızı renkli bi tane aldım markası esta rubon