iyikianneyim61 merhaba 19 aylik .Son 1-2 aydır cok bağımlı hale gelmişti. Hic ağzından düşüyormüyordu .Oyun oynarken emzigi yere düşürdüm bilerek annecim bu pis oldu ne yapıyoruz çöpe atiuoruz dedim .Beraber çöpe attık. Daha sonra hepsini gözünün önünde kaldırdım. Her istediğinde pis oldu kızım çöpe attık dedim .Oyle öyle suan 8.gun ve cok şükür unuttu gibi .İlk zamanlar sürekli istiyordu ama hiç pes etmedim dikkatini dağıttım ve vermedim