Merhabalar ismim Sevcan. 6 ay 10 günlük kızım var . 5 gün önce ayak baş parmagimdaki tırnaklarim çekildi belki banane neden buryaa yazdın dersiniz özür dilerim ama biraz problemliyim eşim bakmadığı için bide çok yuruyemiyorum ondan derdim çok.ilac vermemiş doktor o acıyla doktorun yanına gidemedim eşim gitti emziriyo demiş verdiği reçeteyi iptal etmiş sadece parol içsin demiş başka bişey eşim sormamis oda söylememiş zaten ben ne yapsam da çabuk geçer başına gel3n varmı veya tanidginin başına geken bilen varsa lütfen yardımcı olabilirmi ???