Bende vardı 4moms ama iki üç ay önce sattım. 10 kg kadar taşıdı. Ama kızım 4.ayından sonra pek binmek istemedi. Ama ilk zamanlar inanılmaz işimi gördü. Sadece demek istediğim ben de o zamanlar aman illa 4moms diyordum da onun yerine daha uygun bir şey de alabilirmiştim. Hepsi aynı mantık çünkü