Ilk bebegim oyüzden acemiyim yanimdada kimse yok cok kusuyor ve agliyor anlamsizca 3 gündür boyle ve uykusunda korkuyo atiliyor aglayarak uyaniyor boyle olan varmi ne yapmam gerekir ve mantar olmus poposu krem sürurüyorum ama gecmiyo baska önerisi olan var mi acaba lutfen cevap verir misiniz tecrübeli anneler