Sedefbxl Kızlar oglum 10gunde 4dıs cıkardı ıkı asagı ıkı yukarı bugun atesı var popadan 38cıktı ne yapmam lazım sureklı mız mız ama keyfı yerınde dısmı acaba ates dusurucu verıyım mı
deletedmom173 Sedefbxl geçmiş olsun ben fitil koyuyorum 38 ve üzeri olunca şuruplar bizim ateşimizi düşürmüyor 40 lara çıktığını bilirim ateşinin
Masumkelebek Sedefbxl popo ateşi yüksek çıkar koltuk altından ölçün eğer ordada 38 se ılık uygulma yapın üstünü soyun
Sedefbxl Masumkelebek yurt dısında hep popodan olcuyolar temassız ates olcerle olctumbası 36.6cıkıyo popadan neden 38cıkıyo elımlede bakıyorum atesı yok bısey vermeyım demı
Sedefbxl Masumkelebek ben bı dus aldırıyım teyzelerı ıns ıner bıde oglum hasta olmasın yarın annemın tedavısı baslıcak