2 aylık bebeğim var. Sütüm kesildi kızlar 😔 ne yapsam geri gelir? Başına böyle bişey gelen var mı? Bebeğim beni reddetti. Asla emmiyor tutmuyor. Zaten sütüm azdı. Olanda gitti. Sütüm artsın diye bestlak damla, lacmix kapsül, Malt içeceği, rezene çayı denedim. Ama işe yaramadı. Süt gelmeyince kızım ağladı. Zamanla da bıraktı emmeyi. Ne zaman memeyi versem ağlıyor almıyor. Bu reddi de nasıl çözerim bilmiyorum. Önerileriniz var mı?