Miniklerinannesi0620 Benim bebeğimde oldu pişik mantarı. Uygun olsun diye bezini değiştirmiştik. Molfix yaramadı. Tekrar primaya döndük. Öncelikle bezini değiştirin. Sonrasında her alt açısında poposunu ılık suyla yıkayın ve nazikçe tampon yapar gibi kurulayın, sakın silmeyin daha çok tahriş oluyor. Ben hava soğuk diye peteğin üstünde su tutuyordum çiş yaptıysa siringayla poposuna sıkıyordum üşütmemek için. Asla Islak mendil kullanmayjn. Mantar ıslak ortam sever, bezini sık değiştirin. Zeytinyağıni ocakta kaynatın ardından içine biraz soğuk su karıştırin krem gibi olacak sürekli onu sürün. Biz Bepanthol onarıcı bakım ile zdrave macir kremini karıştırıp kullanmıştım. 1 haftaya düzeldi yavrumun poposu. Geçmiş olsun 🙏🏻