iyikianneyim61 Bugün asimiz vardi boy kiloyada baktı boyu 87 çıktı ben 90 felan vardır diye tahmin ediyodum hemşire çok bilgide vermedi bu konuyla alakalı kisa mi sizce normalde kaç cm olmalı
Annekizz iyikianneyim61 Yani bilmiyorum ama 11 aylık kızım 78 cm. Belki senin minnoş biraz kısa olcak belkide bi anda boy atıcak ☺️
elzem- iyikianneyim61 Bence gayet güzel boyu. Her bebeğin gelişimi farklıdır, sizin yani eşinin ve senin fiziksel yapılarını taşıyabilir. Yani çıkıp sana burda biri 95 cm dese ne olucak. O yüzden böyle soruların cevaplarını pek merak etme bence 🥰
Aselask34 iyikianneyim61 2 yaş bilmiyorum ama benim kızım 14 aylık 81 cm 9.550gr. Mesela bizede kilosu çok az geliyor doktor normal diyor ama çevremdeki yaşıtlarına göre biraz zayıf kıyaslama yapmamak gerekiyo sonra yine üzülen anneler oluyo canım.
iyikianneyim61 Annekizz belkide 😌Baba tarafi uzun aslında persentile göre alt da diyor boyu kafam karıştı 🙄😌😌
iyikianneyim61 elzem- tabiki her çocuğun gelişimi farklı ama ortalama ne oluyor diye sormak istedim burası post açma soru sorma platformu olduğu için merak edebiliyoruz ☺️
iyikianneyim61 Aselask34 bizimde kilo gerideydi biraz şükür toparladi boyuna biraz cnm skildi hemşireye bişey demeyince netten baktım hep kafam karıştı aynen öyle üzülen anneler oluyor sağlıklı olsunlar da
Cemrem11 iyikianneyim61 aslında pek bilmiyorum kaç cm olmalı diye ama kızım 2 yaş aşısında 93 cm 13kilo çıkmıştı . Kilosu uzun zamandır 12,5-13 arasında gidip geliyor ama boyu hep bi tık uzun çıkıyordu . İnce uzun bir kız yavrum hiç öyle dombiş bir bebe olmadı 😍🌸
Blackcloud Benim bebeğim 83 cm bir kaç aydır ama anne baba minyon onunda etkisi olduğunu düşünüyorum. Bu arada kızım 23 aylık.
Blackcloud iyikianneyim61 Belki sana çekmiştir canını sıkma. Bazen bende takıyorum ama sonra minyon olduğumuz aklıma gelince tamam diyorum.