Aisedem merhaba bende emziriyorum. Corona geçirdim. Ve sürekli de emzirdim sabah akşam aç karna kendi yaptigim sirkeden yarım çay bardagina yarım limon sıkıp içtim. Çay olarak papatya çayı tükettim ve udi hindi macunu yedim sarımsak citlatip yuttun suyla çok şükür iki. Üç gün zorladı ateslendim eklem ağrısı titreme falan oldu gözlerim çok ağrıyordu çıkacak şekilde kemiklerim sizliyordh ama çok şükür 1haftaya atlattım sadece iki kez parol içtim. Oda çok dayanamadigimda ictim