secoz benim kız da ana kucağına yatırırdım kafayı çevirir iyice boynunu bükerek yukarı kaldırır popo dışarıda karın önde öyle uyurdu 😂 ama öyle uyuduğunda da derin uykuya geçerdi. Kayınvalidem de ger gördüğünde boynu niye böyle boynu ağrır tutulur falan derdi düzeltirdim yine aynı yapardı şimdide 4 aylık hala yapıyor öyle sadece yukarıda bakmıyor yani