Hazar_ali4119 Smılac kullanıyorum kilo alımı normal gaz problemi olmadı kabızlık yada ishal gibi hiç problem le karşılaşmadık çok şükür
Ikinciheyecan havinimilkgozagrim kullandim cok guzel yaradi kilo ypti kizim biraz orta kiloydu sonra cok sisko oldu tam isirmalik smdi tabi 2bucuk yasina yanasti artk icmiyor
Miyonunannesi havinimilkgozagrim canım bebelac gold sindrimi daha kolay gaz kabız şikayeti daha az brde ben arastrrken femente olarak yapılıyo diye okumuştum kefir gibi iksi arasında besın değeri içerk farkıda var