Senem81 Ynianne biz doktora gittik reflu varmış öksürük de varsa belki sizinde refludur doktor 6 ayla 9 ay arası geçer dedi geçmezse yine gel dedi mama verdi birde emzirdikten sonra hemen onu veriyorum ben şimdi biraz azaldı
Ynianne Yavuzseliminannesi1661 maşallah boy kilosu çok iyi. Biz doktora sorduk heniz erken zannetmem diş olduğunu dedi
Kaderlmc Hck00 içinden şase bir paket çıkıyor onu o içeceğin içine döküp kuvvetli bir şekilde sallayarak birleştirdim. Yani üstünde yazana göre sulandırma işlemi o oluyor herhalde. Doktorumuzda kilo başına 2 damla dedi. Eczacı da mama kullanıyorsa içine damlatıp o şekilde verebilirsin dedi. Bende şuan mamasına damlatarak veriyorum
Kaderlmc Ynianne bizimki de yüz üstü durmayı sevmezdi kafayı gömüp ellerini ağzına alıyordu 1 dk sonra ama yaptıkça yüz üstünü sevmeye ve kafasını baya baya kaldırmaya başladı. Ama ayakları ve kolları ile hep egzersiz yaptırmıştım ben belki omdan seviyordur bebeğim
Kaderlmc Meyracukurmaraz bende korkuma başlamadım sağlık ocağının verdiğini kabız huzursuzluk ve gaz yapabilir demişti ebe ve bende sizin gibi kan tahlili yapılmadan verme taraftarı değildim doktor kontrol de başlamamız gerektiğini 9. Ay da tahlillerinin yapılacağını söyledi ve sidefer önerdi bize onu kullanıyoruz şimdi
Kaderlmc Hck00 yok canım öyle de verebilirsin ben Mama da verdiğim için daha kolay oluyor öyle vermek. Doktorunuz kaç damla dediyse ona göre kullanırsınız
elif_avc19 Yavuzseliminannesi1661 😁 3 eylülde atakmı gaz mi artık doğduktan 1 ay sonra gaz başladı doğru düzgün uykuları yok hepsi bir arada Biz de 😊
Kader_0109 Ynianne 1 Eylül’e 4. Ayımız dolacak 8.600 gr 71 cm bu ay sadece 600gr aldı. Dün aşımızı da olduk biraz ateş yaptı bol da huysuzluk. D vitamini kullanıyorduk Demir de dün verdiler
Eylulbebek03 Merhaba, kızım 4 ay 5 günlük, 6900 kilosu 63 cm boyu, bir haftadır ciddi anlamda meme ve mama reddi var, aranızda yaşayanlar var mı nasıl çözüm üretiyorsunuz
talula 4ay21 günlük 8 kiloydu 4 aylık kontrol de . D vitamini zade Vital kullanıyoruz kan ilacı kullanmadık. Arabada meme reddi yaşıyoruz :/