Sunaygoksu Hayırlı akşamlar bebeğim 10ay6 günlük yemek yerden agzından cıkarıyor tükürüyor veya eliyle alıyor pütürlü veya pütürsüz daha cok pütürlülere ama işine geldiginde pütürlüde yiyor ne yapmam lazım normal mı sizce sebebi varmı ?
Kayra_Hatice Sunaygoksu gayet normal hiç yemek istemeyeceği zamanlar olacak. az az önüne koyun bittikçe ekleme yapın öle daha çok yiyorlar.birde alternatif sunarak deneyin ben öle yapıyorum ekstra normalinden daha fazla yiyor ben 6 aylıktan beri kendi kendine beslenmesine alıştırdım veriyorum eline kendisi yiyor
Sunaygoksu Kayra_Hatice baska birseyden değik yani demi cıkarması agzından püskürtmesi kendi kendinede yiyor yerine gelince
Kubra4745 Kayra_Hatice bizde 9. Aya girdik ve bir anda emme isteği yeme isteği gitti düzelir mi sizce 🙁🙁
Kayra_Hatice Sunaygoksu yok değil.öyle öyle alışıyor benim ki hala ağzından . çıkarıyor yemek istemediği zaman
Kayra_Hatice Kubra4745 bazen yaşıyor . sadece gözlemlemek gerekiyor ne olur ne olmaz nedeni olmadan da kesebiliyor nedeni de olabiliyor . diş çıkardığı dönemde yemek istemediği oluyor bazende aksine çok fazla istebiliyorlar