Kızlar bebeğim geceleri çok mama içmiyor bende belki içer diye her defasında 120 yapıyorum sonra onu çöpe döküyorum üstünde de 24 saat dolapta saklanabilir diyor çöpe dökmesem de bi kaba biriktirsem sabah da oda sıcsklığına gelince içirsem olur mu sizce