Tirtil35 12 ay diyet yaptım şu an ben kendimde bütün besinleri açtım. Benden emdiği içn alerjş yapan şeyler olmuyor ama hala kızım da kendi yediğinde alerji yapan şeyler var. Egzama ise sadece alerji kaynaklı da olmayabilir atopik dermatit başlı başına bir sorun 😏 hala egzamalarımız belirli bölgelerde hep var alerjisi tutmayan gün de bile varlar malesef kortizon dışında sadece nemlendirici ile geçmiyor ama kortizonlu krem de sürekli kullanılacak bir şey değil iki kez kullandık 😏ek gıdada 3 gün kuralı ile ilerlersiniz.İlk gün bir çay kaşığı, ikinci gün bir tatlı kaşığı, 3 gün 1 yemek kaşığı kadar. Ama doktorlardan biri şunu da önermişti ilk önce vereceğin şeyi damağına sür bekle birkaç saat sonra alerji yapmazsa kaşıkla verirsin demişti. Ama azar azar yani 3 gün kuralı ile ilk yazdığım gibi. Ek gıdada alerji yapan şeyler kendini hemen belli ediyor genelde 15 dakikada döküntü yapıyor maksimum 1 saati buluyor