Merhaba iki oğlumun arası 3 yaş ilk çocuğum şuan 3.5 yaşında bebeğim 5.5 aylık ama büyük oğlum şu sıra o kadar agresif o kadar sabır sınıyor ki ne yapacağımı bilemiyorum iyiden de kötüden de ilgidende kendi haline bırakmaktanda almıyor. Okula göndereyim diyorum hem küçük diye hemde kardeşi gelince onu uzaklaştırmış gibi olmayayım diye vermemiştim sezon başlarken ama şimdi ne yapacağımı bilmiyorum kızsam sonrasında çok üzülüyorum bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?