Erkeklerannesi benim bebegim de dogdugundan beri mama içiyor; aptamil cok sekerliydi ben degistirdim, sma ishal yaptı, golden goat kabiz yapti. 2 hafta icinde 4 mama degistirdim hipp i begendi içti. Doktora söyledim daha degistirme bir mamada sabit kal eger gaz ve ishal degilse degistirme, kabizsa minicik zeytinyağ ile devam et dedi. Hipp organic combiotic devam ediyoruz 7bucuk aydir. Cok sukur aştık mama mevzusunu. Ama ara ara biberon reddi de oldu, sabretceksin kilosu azalmiyorsa zamanla alistirirsin biberon da phillips avent ve tommee tippee kullanıyorum. İnsallah gecer cok zor bir süreç