H_A_R Kızlar bebeğim 22 günlük 10 günlük yoğun bakımda kaldı orda manaya alışmış, sütüm yetersiz gelmiyor siz hangi mamaya kullandınız?
Hticeucrkra H_A_R hipp kullanıyorum bende aptamil, aptamil conformil ve sma kullandık gaz sorunu ortaya çıktı hipp kullanıyoruz o yüzden
H_A_R birtosbikannesiii aptamil kullanıyorum normal olanından kabız olmaya başladı kızım 1 gğnde yapmıyor zeytinyağı veriyorum oda zorla yapıyor. Farklı bir mama denemedim sormak istedim size
Aminee Öncelikle hastane de ne kullandıklarını hemsirenize sorun isterseniz benim kızımda malesef anne sütü yetersiz geldi sonrasında kesildi hep mamayla ilerledik biz uzun araştırmalarımız sonucu similac kullandık hiçte bı problem yaşamadık
H_A_R Aminee benimde yetersiz sütüm emiyor ama ağlayarak bırakıyor huysuzluk yapıyor mamayıuverince susuyor. Hastanede aptamil veriekleieni söylediler kabızlık sorunu yaşıyorum anne sütü alsa çok iyi olacaktı ama 10 gün sonunda alabildik kucağımıza mamaya biberona alışmış kızım maalesef
Evlatlarim56 Sma optipro anne sütüne en yakın mama diye duydum verdim ben ama ne derece doğru bilemem biraz kabız yapıyor ama
birtosbikannesiii H_A_R aptamil ayrı aptamil comformil olanı ayrı ilk önce bende sizin gibi aptamil kullanıyordum gaz sorunu yaşadık çok fazla comformil e geçtik sonra
Minimini12 H_A_R sen sürekli emzir sonra mama tkviyesi yap emzirdikçe çoğalaacak sütün vazgeçme olurmu. Hipp combiotik sma aptamil kullanabilirsin alerjik bi bebek değilse hipp çok güzel bir mama
huzunkovankusu H_A_R ben de aptamil kullandım hep sorun yaşamadım ama kabızlık varsa hipp tavsiye ediyorlardı hep